امسال هم به رسم هر سال کاروَرهای تلفن همراه تعرفه‌های با تخفیف و بسته‌های ویژه برای زائران اربعین در نظر گرفته‌اند.

امینی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین در خبر ۲۰ شبکه استانی قزوین گفت: اپراتور‌های ارتباطی به رسم هر سال خدماتی را که قرار است در اختیار زائران قرار دهند، اعلام کرده‌اند. این اپراتور به تمامی مشترکان خود که قصد عزیمت به کشور عراق در بازه زمانی مذکور را دارند، توصیه کرد که از بسته‌های ویژه اربعین که مقرون به صرفه‌تر از تعرفه‌های عادی و خرید سیم‌کارت‌های ایرانی به مناسبت این ایام است، استفاده کنند.

امینی افزود: وای فای رایگان و سامانه پست یافته برای پیداکردن اقلام گمشده، پهنای باند ۴۰ گیگابایتی از دیگر خدمات برای زائران است.

اپراتور اول تلفن همراه اعلام کرد که تعرفه هر دقیقه مکالمه خروجی ۱۸ هزار تومان، هر دقیقه مکالمه دریافتی ۱۵ هزار تومان، ارسال هر عدد پیامک به شماره‌های ایرانی ۳ هزار تومان و هر مگابایت استفاده از اینترنت همراه ۳۰۰ تومان محاسبه می‌شود که در تمامی موارد نسبت به متوسط تعرفه کمپین عرفه تا اربعین با کشور عراق تخفیف داده شده است.

بسته‌های ویژه رومینگ اربعین

در بخش بسته‌های کم حجم، چهار بسته «۳۰۰ مگابایت اینترنت ۷ روزه»، «یک گیگابایت اینترنت ۷ روزه»، «۲ گیگابایت اینترنت ۱۴ روزه به همراه ۲۰ دقیقه مکالمه و ۲۰ پیامک هدیه» و «۱۵ دقیقه مکالمه ۷ روزه به همراه ۴۵ پیامک هدیه» در نظر گرفته شده است. قیمت چهار بسته ویژه مذکور به ترتیب ۴۵، ۱۰۰، ۲۹۰ و ۱۲۰ هزار تومان است.

بسته‌های رومینگ عراق ویژه مشترکین پر مصرف

برای زائران پرمصرف نیز دو بسته «اینترنت نامحدود ۷ روزه به همراه ۱۵ دقیقه مکالمه هدیه» و «۵ گیگابایت اینترنت بین المللی ۱۴ روزه» تدارک دیده شده است. قیمت دو بسته پر حجم مذکور نیز به ترتیب ۴۹۰ و ۳۹۰ هزار تومان است. نحوه خریداری بسته‌های ویژه اربعین برای تمامی زائران و مسافران عراق در ایام اجرای این پویش، به شش روش مراجعه به فروشگاه همراه اول به نشانی Shop.mci.ir، اپلیکیشن همراه من، اپلیکیشن ستاره اول، شماره گیری ستاره ۱۰ ستاره ۴۰ مربع، مراجعه به دفاتر همراه اول یا شماره گیری ستاره یک مربع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار