با تصویب ستاد تنظیم بازار استان سمنان ، با خرده فروشانی که گوشت قرمز را بیشتر از کیلویی ۶۵۰ هزار تومان عرضه کنند با هماهنگی دستگاه قضایی و تعزیرات حکومتی ، برخورد قانونی می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان گفت: طبق بررسی‌های مسئولان اقتصادی و نشست‌های تخصصی از ابتدای مرداد ماه امسال قیمت گوشت قرمز در خرده فروشی‌ها کیلویی ۶۵۰ هزار تومان تعیین شده است و با توجه به اینکه در دو هفته گذشته گزارش‌هایی مبنی بر برخی تخلفات واصل شده است، به ستاد‌های تنظیم بازار شهرستان‌ها بخصوص شاهرود و سمنان ابلاغ شد که ظرف ۴۸ ساعت آینده در خصوص رسیدگی به آن اقدام کنند و در غیر اینصورت با هماهنگی دستگاه قضایی و تعزیرات برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

محمدرضا صادقی از ثبت حدنصاب بیش از ۴ میلیون قطعه جوجه ریزی در یک ماه گذشته برای تامین گوشت مرغ در استان و پشتیبانی از استان‌های تهران و البرز و قم خبر داد و تاکید کرد: بازار گوشت مرغ و ذخیره سازی ان در استان در وضع مطلوبی قرار دارد و تمهیدات لازم علاوه بر نیاز مواکب، جهت آئین‌های ایام پایانی ماه صفر نیز اندیشیده شده است.

وی خرید ۹۱ هزار تن گندم از کشاورزان استان را یاد آور شد و گفت: این میزان خرید با افزایش ۲۰ درصدی نسبت به سال قبل انجام شده است و استان سمنان نسبت به میانگین کشوری نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.