جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای کشتار آوارگان در مدرسه التابعین شهر غزه را اوج رذالت و وحشیگری رژیم صهیونیستی ذکر کرد.

در  بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده‌است: جنایت خونبار رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار آوارگان مدرسه “التابعین”، بار دیگر اوج رذالت و وحشی‌گری این جانیان را آشکار کرد.

بیانیه حاکیست: این رژیم شیطانی، تحت حمایت‌های آشکار دولت‌های استکباری به ویژه آمریکا دیوانه‌وار دست به کشتار می‌زند و به هیچ قانونی پایبند نیست. پایان این خونریزی‌ها فقط با نابودی این رژیم سفاک خواهد بود که ان شاءالله به زودی رقم خواهد خورد.

در بخش دیگری ازاین بیانیه آمده است: اضطراب این روز‌های صهیونیست‌ها از پاسخ آتی ایران به خونخواهی شهید هنیه هر روز مرگ آورتر می‌شود و به خواست خداوند، در امتداد مقاومت و مبارزه این غده سرطانی، ریشه کن خواهد شد.

بیانیه حاکیست: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم نمودن جنایات هر روزه صهیونیست‌ها اعلام می‌دارد، نصرت و امداد الهی، قرین مردم مظلوم فلسطین است و فتح و ظفر در امتداد آن تحقق خواهد یافت. وعده الهی به نابودی ظالمان حتمی است.

 ارتش رژیم صهیونیستی بامداد روز شنبه نمازگزاران فلسطینی را هنگام نماز صبح در مدرسه التابعین در محله «الدرج» در شهر غزه بمباران کرد که در جریان آن، دستکم ۱۰۰ فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه بامداد شنبه در واکنش به این حمله هولناک اعلام کرد که مسئولیت این جنایت با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

این جنایت با محکومیت گسترده جهانی مواجه شده‌است.

پیشتر هم گروه‌های مختلف فلسطینی آمریکا را شریک جرم رژیم صهیونیستی در جنایت جدید این رژیم در مدرسه التابعین در شهر غزه دانستند و تاکید کردند که آوارگان فلسطینی در این مدرسه با سلاح‌های اهدایی آمریکا به تل آویو به خاک و خون کشیده شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار