پیکر مرحوم فتح‌الله طاهری پیشکسوت سینما و تلویزیون و تئاتر امروز یکشنبه ۲۱ مرداد ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر مرحوم فتح‌الله طاهری پیشکسوت سینما و تلویزیون و تئاتر امروز یکشنبه با حضور خانواده‌ آن مرحوم و جمعی از هنرمندان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تشییع و به خاک سپرده شد.

فتح الله طاهری از چندی پیش به دنبال ابتلا به بیماری گوارشی برای دومین بار در بیمارستان بستری و پس از چند روز ماندگاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان، جمعه ۱۹ مرداد دار فانی را وداع گفت.

پیکر مرحوم طاهری امروز یکشنبه ۲۱ مرداد با حضور خانواده‌ آن مرحوم و جمعی از هنرمندان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تشییع و به خاک سپرده شد.

در این مراسم هنرمندانی چون پیمان برازنده، امیر زمانی، فرهاد فرهادی، مجید لیاقت، علی یداللهی، جعفر رازپوش، مصطفی راد و مجید بهنام حضور داشتند.

شایان ذکر است طاهری در آثاری، چون سد معبر، محمدرسول الله (ص)، پرویز، یک اسم و مجموعه‌های نمایشی نوبت لیلی، سیاوش، شرایط خاص، دردسر‌های عظیم، قهر و آشتی، ایفای نقش داشت. 

همچنین وی سابقه ۶۰ سال اجرای تعزیه را در کارنامه هنری خود داشت. او همچنین سابقه اجرای نمایش‌های تئاتر مختلفی را در کنار استاد داوود فتحعلی بیگی در کارنامه نمایشی خود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار