دومین کنگره بانوان تأثیرگذار خراسان جنوبی با انتخاب ۸ نفر به مرحله پایانی رسید.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی از برگزاری دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار خراسان جنوبی خبر داد و گفت: دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار، امروز یکشنبه ۲۱ مرداد با معرفی افراد برگزیده در استان به کار خود پایان می‌دهد.

 

 فهیمه زنگویی با بیان اینکه برای دومین کنگره بانوان تأثیرگذار هزار و ۳۵ نفر از بانوان استان به صورت خوداظهاری، ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد حدود ۶۰۰ نفر که ثبت نام شان کامل بود، وارد مرحله داوری شدند.

 

به گفته وی دفاتر امور بانوان استانداری‌ها در سراسر کشور به عنوان مسئول شورای هماهنگی استانی، مسئول تشکیل دبیرخانه اجرایی استان در ۵ کارگروه و فراهم آوری مقدمات و ملزومات برگزاری کنگره بانوان بوده‌اند.

 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداریبا بیان اینکه گزینش افراد به عهده دبیرخانه علمی بوده، افزود: انتخاب افراد برگزیده در این کنگره به عهده دبیرخانه علمی بوده که اعضای آن را معاونت زنان ریاست جمهوری به طور مستقیم تعیین کرده اند و نهاد‌های ستادی یعنی استانداری‌ها در ارتباط با انتخاب اعضای دبیرخانه علمی و در فرآیند گزینش افراد برگزیده هیچ دخالتی نداشته اند.

 

به گفته وی انتخاب داوران نیز توسط دبیرخانه علمی و با تأیید مستقیم معاونت زنان ریاست جمهوری و بدون دخالت دفاتر بانوان استانداری‌ها انجام شده است.

 

زنگویی با اشاره به اینکه پرونده‌های بیوگرافی و اطلاعات افراد توسط داوران منتخب کمیته علمی بررسی شده، گفت: پرونده‌های رسیده به کارگروه‌های اقصاد و کارآفرینی، ورزش، گفتمان سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر، سیاستگذاری و حکمرانی و نیز علمی، پژوهشی و فناوری، به معرفی ۸ برگزیده منتج شد.

 افراد برگزیده در دومین کنگره ملی بانوان تأثیر گذار استان، امروز یکشنبه ۲۱ مرداد معرفی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار