در فضایی آکنده از معنویت، همایش ۳ ساله‌های حسینی با هدف آشنایی بیشتر کودکان با واقعه کربلا و تجلیل از مقام والای حضرت رقیه (س) در زرند برگزار شد.

زهرا میرزایی مسئول برگزاری همایش ۳ ساله‌های حسینیِ شهرستان زرند گفت: این آیین برای چهارمین سال متوالی در شهرستان زرند برگزار می‌شود و امسال خوشبختانه پرشورتر از سال قبل برگزار شد.
 
وی افزود: قریب ۴ هزار نفر از این مراسم استقبال کردند.
 
میرزایی تصریح کرد: مادران با پیروی از حضرت زینب (س)، دختران خود را همچون حضرت رقیه (س)، زینب وار تربیت کرده و با معارف اهل بیت (ع) آشنا می‌کنند.

وی آشنایی نسل خردسال و نوجوان با وقایع کربلا، آشنایی آنها با سیره و زندگانی حضرت رقیه (س) همچون صبر و حیاء و همچنین گسترش معارف اهل بیت (علیهم السلام) از مهمترین اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و بیان داشت: در این مراسم به دختران شرکت کننده عروسک محجبه با هدف گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اهدا شد.
 
همایش سه ساله‌های حسینی همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) در حسینیه قلعه شهرستان زرند  با حضور جمع کثیری از دختران برگزار شد.

در این مراسم معنوی که همراه با چند برنامه متنوع فرهنگی و هنری بود، شرکت کنندگان در غم شهادت حضرت رقیه (س) اشک ماتم و عزا ریختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار