رئیس ستاد اقامه نماز جمعه ارومیه گفت: همایش بزرگ دختران حسینی با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی روز چهارشنبه سوم آبان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام و المسلمین اکبر نوروزنژاد رئیس ستاد اقامه نماز جمعه ارومیه گفت: در عاشورا هم سربازان جنگ نرم و هم سربازان جنگ سخت از اهل بیت امام حسین (ع) حضور داشتند، سربازان جنگ سخت همچون حضرت ابوالفضل (ع) و از جمله سربازان جنگ نرم حضرت زینب (س)، امام سجاد (ع) و علی اصغر (ع) را می‌توان نام برد.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه ارومیه، با بیان اینکه هدف اصلی این همایش معرفی الگو‌های نمونه برای دختران و جامعه زنان است، ادامه داد: منظور از دختران حسینی عمدتا دختران امام حسین (ع) و بالاخص حضرت رقیه سه ساله است که در روایات به فاطمه بنت الحسین مشهور است.

وی، با اشاره به نهاد‌های همکار در این همایش گفت: این همایش به همت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ارومیه و با مشارکت حوزه‌های علمیه بانوان ارومیه، بسیج خواهران، امور بانوان شهرداری، امور بانوان استانداری و صدا و سیما برگزار می‌شود.

حامد صفاری، دبیر همایش دختران حسینی، با اشاره به برخی از برنامه‌های این همایش عنوان کرد: سخنرانی حجت الاسلام شهاب مرادی از نخبگان نمونه کشور در راس برنامه‌های همایش قرار دارد و در کنار آن اجرای تعزیه خرابه شام که در ذکر مصیبت حضرت رقیه (س) بوده و برپایی نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه از دیگر برنامه‌های این همایش است.

همایش دختران حسینی روز چهارشنبه ۳ آبان ماه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در محل مصلای امام خمینی (ره) ارومیه ویژه بانوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

برگزاری همایش دختران حسینی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.