فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد گفت: میزبانی از زائران حسینی کشور همسایه افغانستان در مرز دوغارون، فرصتی برای خدمت بی‌منت است.

سرهنگ حسین شمس در نشست خبری در محل فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج تایباد گفت: میزبانی از زائران حسینی کشور افغانستان که برای عزیمت به عراق از طریق مرز دوغارون وارد ایران می‌شوند، فرصتی مغتنم برای خدمت بی‌منت در راه امام حسین (ع) است.

وی افزود: از همه خیرین و گروه‌های مردمی دعوت می‌شوند برای پذیرایی از زائران و اتباع این کشور دوست، همسایه، هم‌زبان و هم‌آئین پیشقدم شوند و در حوزه‌های مادی و معنوی همکاری کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد ادامه داد: زائران افغانستانی، کسانی هستند که با تمام مشکلات؛ اما با نیت پاک گام در مسیر کربلا می‌گذارند و عبور آنها از مرز دوغارون و تایباد توفیقی برای این شهرستان وحدت‌محور است.

سرهنگ شمس بیان کرد: امروزه با همکاری همه اقشار جامعه، شاهد یک انسجام و وحدت عملی قوی، به‌ویژه در حوزه اجتماعی و فرهنگی، در شهرستان مرزی تایباد هستیم.

وی تصریح کرد: فعالیت خبرنگاران و اصحاب رسانه شیعه و اهل‌سنت در کنار هم و بدون هیچ اختلاف اعتقادی در این شهرستان، نشان از اتحاد و همدلی دارد و در راستای مطالبه‌گری مردمی و نشان‌دادن دستاورد‌های نظام قلم می‌زنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد اضافه کرد: فعالیت خبرنگاران همچون رسالت حضرت زینب (س) است و افراد جامعه را از وقایع پیرامونی مطلع می‌کنند که این کار جدای از جهاد نیست.

سرهنگ شمس خاطرنشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج تایباد آمادگی خود را جهت فراهم‌کردن زیرساخت‌های فرهنگی نظیر فعال‌کردن بسیج رسانه در این شهرستان اعلام می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.