عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: نهادهای بین المللی دنیا باید دست از تماشا کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و ترور مقامات کشورهای اسلامی بردارند.

سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این که علی رغم تمامی جنایات اسرائیل، آمریکا و اروپا همچنین از این رژیم غاصب حمایت می‌کند، اظهار کرد: کشورهای مسلمان وظیفه دارند که در شرایط فعلی به هرشیوه ای که می‌توانند مردم جهان را با جنایات و خباثت های این رژیم منحوس آشنا کرده و به آگاه سازی و افشاگری بپردازند و عرصه را برای اسرائیل تنگ کنند.

وی با تاکید بر این که کشورهای مسلمان باید مطالبه گر خون شهید هنیه و شهدای غزه باشند ادامه داد: اسرائیل منفورترین تفکر جهان است و لازم است که کشورهای منطقه ارتباطات اقتصادی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند تا این رژیم دچار انزوا و تنگنای بیشتری شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: باید اعتراضات به جنایات رژیم صهیونیستی و شراکت آمریکا در به قتل رساندن مردم منطقه بیش از پیش به یک مطالبه جهانی مبدل شود به نحوی که انزوای اسرائیل در نهایت به نابودی این رژیم بیانجامد.

اکرمی متذکر شد: نهاهای بین المللی دنیا باید دست از تماشا کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و ترور مقامات کشورهای اسلامی بردارند و با آمریکا به دلیل حمایت مالی و نظامی از سران اسرائیل برخورد کنند.

وی گفت: همچنین ایران و کشورهای محور مقاومت باید به برخی از کشورهای مسلمان از جمله عربستان و مغرب فشار بیاورند تا دست از سکوت در برابر رژیم کودک کش بردارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
از مزدور آن کشور های عربی چه انتظاراتی دارید برادر ، آنها هم دست آمربکا و اسراییل نشن ، جای تقدیر دارد
Italy
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
شما با این قیافت عرصه را به ما هم تنگ کردی دیگه اسرائیل که جای خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
لابی صهیونیسم اونقدر قوی و پولدار هست در آمریکا که هر کسی که نماینده ریاست جمهوری میشه اول از همه از حمایت خودش از این قشر صحبت میکنه بعد شما میگی قطع روابط اقتصادی کشور های عربی می‌تونه فشاری به صهیونیست ها بیاره اینم با کمک های میلیاردی آمریکا که توسط همین لابی هست از بین میره خیالت راحت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
سالهاست به مردم مظلوم فلسطین داره ظلم میشه اگر کشور های عربی همت کرده بودن اسراییل را با فوت می‌توانستند له کنند اما همه کشور های عربی نه تنها برای منافع کشور ومردم شان کاری نکردن بلکه دادستد هم با اسراییل داشتند و دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
فعلا عرصه به مردم ایران فقط تنگ شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
چشم !
بهشون میگم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
استاد شما زیر باد کولر نظاره گر هستید یا وسط میران خواهید بود؟
آخرین اخبار