با اعلام انجمن صنفی باشگاه داران استان تهران مقرر شد نسبت به ارائه خدمات رایگان و همیشگی به مدال آوران کشورمان در بازی‌های المپیک پاریس اقدام شود.

به دنبال موفقیت‌ها و تاریخ سازی ورزشکاران عزیزمان در آوردگاه بازی‌های المپیک پاریس، بر اساس مصوبه هیأت مدیره این انجمن، مقرر شد تمامی باشگاه‌های عضو انجمن صنفی باشگاه داران استان تهران نسبت به ارائه خدمات رایگان و همیشگی به مدال آوران بازی‌های المپیک پاریس اقدام کنند.

کاوه صدقی رییس هیات مدیره انجمن صنفی باشگاه داران تهران با اعلام این خبر گفت: باشگاه‌های ورزشی بخش خصوصی، یکی از اصلی‌ترین محور‌های توسعه ورزش قهرمانی هستند و می‌بایست در کنار بهبود نشاط و تندرستی ملی اقشار مختلف جامعه، نسبت به ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به قهرمانان ملی اقدام کنند. 

وی در ادامه افزود: بر اساس تصمیمی که در هیأت مدیره انجمن صنفی باشگاه داران اتخاذ شد که خوشبختانه مورد تایید اعضا هم قرار گرفت از این پس مدال آوران المپیک پاریس می‌توانند از خدمات باشگاه‌ها و استخر‌های عضو انجمن بدون هزینه استفاده کنند و این اولین اقدام حمایتی بخش خصوصی در راستای قدردانی و حمایت از قهرمانان ورزشی است.

صدقی در خاتمه اظهار داشت: ما در همین راستا دارای طرح‌ها و برنامه‌های جامعی برای حمایت از قهرمانان هستیم که به زودی از این طرح‌ها رونمایی خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار