با حضور معاون توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی آبفای کشور، تارنمای شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی رونمایی شد.

تارنمای شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با حضور، هوشنگ ملایی معاون توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی آبفای کشور و رضا عطایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل آبفای استان خراسان شمالی رونمایی شد.

عطایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: تارنمای جدید شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی با هدف ارائه خدمات ۲۲ گانه به مردم راه اندازی شد.

عطایی افزود: این تارنما با تلاش همکاران حوزه فناوری و اطلاعات شرکت، طراحی و با دارا بودن بخش‌های مختلف در خدمت مردم شریف استان است.

وی عنوان کرد: بخش اخبار و اطلاعیه شامل نمایش خبر‌های روزانه شرکت و میزخدمت الکترونیک که در دو بخش خدمات الکترونیک و خدمات دستگاه طراحی شده است.

وی افزود: در بخش خدمات الکترونیک هم استانی‌ها می‌توانند، اطلاعیه ها، مشاهده و پرداخت قبض، ثبت کارکرد کنتور، ارتباط با مدیران و معاونین، پرسش و پاسخ، نظر سنجی سایت و سامانه رسیدگی به شکایات مردمی را مشاهده کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: در بخش خدمات دستگاه میز خدمت الکترونیک نیز مردم شریف استان می‌توانند، اعلام کارکرد کنتور، رفع مشکلات ناشی از حوادث، آزمایش کنتور، تفکیک کنتور، نصب سیفون اضافی، تسویه حساب بدهی، فروش آب تانکری، تغییر قطر انشعاب، واگذاری انشعاب آب و فاضلاب و بسیاری از خدمات دیگر را در این قسمت مشاهده کنند.

وی ادامه داد: در طراحی این سایت با کمک قابلیت هوش مصنوعی چهره افراد در تصاویر قابل شناسایی است.

وی عنوان کرد: این تارنما با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیون تومان طراحی شده است.

عطایی خاطرنشان ساخت: مردم می‌توانند با مراجعه به آدرس https://abfankh.ir از خدمات ۲۲ گانه این تارنما استفاده کنند، همچنین علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://news.abfankh.ir/ از محتوای زیرپرتال تارنما نیز بهره‌مند شوند.

برچسب ها: تارنما ، رونمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.