در آیینی با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان و رئیس پلیس راهور، اولین آموزشگاه تعلیم رانندگی موتورسیکلت در دو نقطه از شهر کرمان افتتاح شد.

 اولین آموزشگاه تعلیم رانندگی موتورسیکلت به مرکزیت آموزشگاه میلاد واقع در ابتدای کوچه شماره ۶۷ بزرگراه شهید توسنگ و واحد دوم واقع در کوچه شماره ۵۸ خیابان شهید مصطفی خمینی افتتاح شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: شهدای عزیزی همچون شهید حسن رضاپور با تقدیم جان خود این امنیت و آرامش را برای همگان به ارمغان آورند و امروز وظیفه ماست که قدردان این امنیت باشیم و به نوبه خود برای حفظ جان هموطنان از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری کنیم.

سردار روانبخش افزود: بنا به آمار‌های موجود موتورسواران در وقوع بیش از ۵۰ درصد از حوادث رانندگی نقش دارند لازم است قبل از تهیه موتورسیکلت و استفاده از آن با جدیت تحت تعلیم قرار بگیرند و والدین هم اجازه ندهند فرزندان عزیزشان قبل از کسب مهارت و اخذ گواهینامه با موتورسیکلت راهی کوچه و خیابان‌ها بشوند.

وی با قدردانی از مسئول این آموزشگاه و پیگیری‌های انجام شده برای راه اندازی مرکزی برای تعلیم موتورسواران گفت: در راستای کاهش حوادث رانندگی در نظر داریم این مراکز هم در مرکز استان و هم در شهرستان‌های دور و نزدیک راه اندازی شوند تا ان شاء الله با آموزش صحیح و قانونمند موتورسوران از وقوع حوادث رانندگی برای عزیزان موتورسوار جلوگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار