مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی از راه اندازی دستگاه MRI برای افراد سنگین وزن در بیمارستان ثامن الائمه بجنورد خبرداد.

مدیر درمان بیمارستان ثامن الائمه بجنورد گفت: دستگاه، ام آر آی سنگین وزن برای بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان خریداری شده و به زودی وارد استان می‌شود.
سعید صدر منش افزود: خدمات بخش ام آرای فقط برای بیمار‌هایی که زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و همچنین شامل همه‌ی بیمه‌های دیگر هم می‌شود.
وی با اشاره به پیشرفت ۸۵ درصدی طرح اورژانس بیمارستان از افزایش زیربنای این بخش به ۱۳۰۰ مترخبر داد و افزود: به زودی در دو ماه آینده بخش اورژانس هم به بهره برداری می‌رسد.
صدر منش گفت: برای خرید تجهیزات بخش اورژانس بیمارستان هم ۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
وی افزود: مطالبات بخش خصوصی، پزشکان و داروخانه‌ها تا پایان اسفند ماه پرداخت شده و مطالبات بخش دولتی هم تا دی ماه پرداخت شده است.
وی به تامین داروخانه از تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: تا اواخر اسفند ماه مطالبات داروخانه‌ها پرداخت شده است.
صدر منش با بیان اینکه سال گذشته ۸۰ نفرشامل پزشک متخصص و عمومی به مجموعه درمان تامین اجتماعی افزوده شدند، گفت: امسال هم ۴۷ نفر به مجموعه درمان بیمارستان ثامن الائمه بجنورد اضافه خواهند شد.
وی به اجرای هتلینگ بخش‌های بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون در همه بخش‌های این بیمارستان شامل جراحی، اطفال و زنان به طور کامل هتلینگ اجرا شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: ساخت انبار دارو در بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد نیز از ابتدای امسال آغاز شده که این مرکز در محوطه این بیمارستان در فضایی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع ساخته می‌شود و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.
معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان گفت: سالانه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار خدمات سرپایی، بستری و پاراکلینیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان برای بیماران انجام می‌شود.

برچسب ها: بیمارستان ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.