رئیس دانشگاه بجنورد از ارتقاء شاخص‌های علمی، پژوهشی و افزایش مهارت آموزی دانشجویان خبرداد.

 محمد شیخ زاده  گفت: در سال تحصیلی جاری هفت رشته جدید در مقطع‌های کاردانی، کارشناسی و ارشد به رشته‌های دانشگاه اضافه شد و در آینده نزدیک رشته‌های دکتری نیز در دانشگاه برقرار می‌شود.
ارتقاء اعضای هیات علمی
وی افزود: برای افزایش رشته‌های اعضای هیات علمی نیز افزایش یافته و هم اکنون ۱۹۰ هیات علمی آموزش ۵ هزار دانشجو را برعهده دارند.
رتبه اول دانشگاه بجنورد در آموزش زبان انگلیسی
رئیس دانشگاه بجنورد در ادامه با اشاره به اقدامات این دانشگاه در سطح ملی گفت: این دانشگاه در تدریس و آموزش زبان انگلیسی رتبه اول را در بین دانشگاه‌های مطرح کشور دارد.
۲۰ ثبت اختراع
شیخ زاده اضافه کرد: در ۳ سال گذشته بیش از ۲۰ ثبت اختراع داشتیم که برخی تجاری سازی شده از جمله نشست یابی گاز، صرفه جویی انرژی بوده است.
تعامل با پتروشیمی
وی گفت: تعال دانشگاه با مجموعه‌های استان افزایش یافته و برای انجام پژوهش‌ها با پتروشیمی خراسان قرارداد منعقد شده است در راستای توسعه زیر ساخت ها‌ی فناوری استان تلاش می‌شود.
امنیت فضای سایبری دانشگاه
شیخ زاده همچنین با اشاره به اینکه در امنیت فضای سایبری بسیار موفق عمل کرده است، افزود: با مجموعه اقدامات انجام شده در دانشگاه تلاش می‌کنیم برای عمل به بیانه گام دوم انقلاب برای توسعه علم و فناوری گام‌های مؤثری برداریم.
ارتقاء شاخص‌های رفاهی دانشجویان
رئیس دانشگاه بجنورد گفت: برای رفاه حال دانشجویان خوابگاه دانشجویی دختران با ظرفیت ۵۰۰ دانشجو احداث شده و خوابگاه پسران و خوابگاه متأهلی نیز در آینده نزدیک به بهره بردای می‌رسد.
دانشگاه بجنورد با وسعت ۳۶۰ هکتار در تخته ارکان واقع شده است.

برچسب ها: دانشگاه ، ارتقا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.