آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید سازمان پزشکی قانونی استان با حضور معاون پژوهشی و آموزشی سازمان پزشکی قانونی کشور و رییس کل دادگستری استان و مدیران استانی در سنندج برگزارشد.

مهدوی معاون پژوهشس و اموزشی سازمان پزشکی قانونی کشور در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات دکتر خانی اباد مدیرکل سابق سازمان پزشکی قانونی کردستان و مجموعه دادگستری استان گفت سرعت دقت و شفافیت از ویژگی‌های وظایف سازمان پزشکی قانونی است و تمامی فعالیت‌های این سازمان در جهت ارائه خدمات با کیفیت‌تر به مردم استان و خدمت به جامعه است.

وی با بیان اینکه خدمات این سازمان کارشناسی است و پزشکی قانونی بازوی کارشناسی برای اجرای عدالت در دستگاه قضااست، افزود: پزشکی قانونی کردستان از لحاظ نیروی انسانی جز استان‌های برخوردار و برتر در کشور است.

حسینی رییس کل دادگستری استان نیز در این مراسم به نقش حساس پزشکی قانونی اشاره کرد و اظهارکرد پزشکی قانونی یکی از مراجع اصلی قوه قضاییه و دادگستری است و نقش اساسی در کارشناسی دقیق و سریع پرونده‌ها دارد.

در پایان این مراسم غضنفری پور به عنوان مدیرکل جدید سازمان پزشکی قانونی استان انتخاب و از خدمات خانی اباد مدیر کل سابق این سازمان تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.