رئیس دادگستری بم با تأکید بر برخورد جدی با سارقان خرما گفت: مصوباتی با همکاری مسئولان مرتبط در راستای کاهش زمینه بروز سرقت محصولات خرما تصویب شده است.

سلمان اعظمی ساردو با اشاره به اهمیت سرقت محصول خرما در فصل برداشت آن در شهرستان بم گفت: دادگستری این شهرستان با همکاری سایر مسئولان مرتبط با جدیت پیگیر اجرای مصوبات جلسات پیشگیری از وقوع جرم در خصوص سرقت خرما در این شهرستان است و به همین دلیل کارگروهی متشکل از اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم، همکاران قضایی، شهرداری، جهاد کشاورزی و اصناف سردخانه داران تشکیل می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم نیز با اشاره بر لزوم همکاری و حفاظت مالکان خرما از محصولاتشان گفت: نیروی انتظامی به تنهایی وظیفه مقابله با سرقت را ندارد؛ بلکه اولین عامل وقوع سرقت بی احتیاطی و بی مبالاتی مالکان است و باید موارد حفاظتی از سوی مالکان رعایت شود.


بهنام جعفری زاده افزود: نظر به آغاز برداشت محصول خرما تمهیدات لازم برای حفظ امنیت برداشت و عرضه محصولات خرما در شهرستان پیش‌بینی شده است و دستگاه قضایی با قاطعیت با سارقان و خریداران مال مسروقه به ویژه در بخش محصول خرما برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار