نمایش «قمار بی دل» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی مشهوری در محل آمفی تئاتر رو باز پارک بهارستان شهر بشرویه روی صحنه رفت.

نویسنده و کارگردان قمار بی دل گفت: این ‎نمایش در خصوص یکی از شیعیان و دوستداران امام علی (ع) است که بر اثر ضربه‌ای که در صفین به سرش خورده بیهوش می‌شود و وقتی این فرد به هوش می‌آید که امام علی (ع) شهید شده است.

مشهوری ادامه داد: در ادامه ماجرا این فرد بخاطر آن ضربه و بخاطر غم شهادت مولا امیرالمومنین (ع) عقلش را از دست داده و در کوچه و بازار می‌گردد تا این که مبتلا به شرابخواری می‌شود.

وی اظهار کرد: حال زمانی است که امام حسین (ع) به کربلا رسیده است و همسر این فرد با این جمله داستان را شروع می‌کند "امشب اگر خودت را بکشی شرابی در کار نیست".

این نویسنده و کارگردان خراسان جنوبی تصریح کرد: نمایش قرار بی دل روایت و حالات روحی مردی را بیان می‌کند که چه عشق پاکی داشته ولی بخاطر شرب خمر نمی‌تواند تصمیم بگیرد به کربلا برود یا بماند‎.

وی تاکید کرد: هدف نمایش تقبیح شراب خوری و در نهایت این که هرچه آدم عاشق ائمه باشد ممکن است گناهان فاصله‌ای بیندازند که در بزنگاه‌ها دچار تردید شود. ‎

مشهوری عنوان کرد: نمایش قرار بی‌دل با همکاری ‎نهاد‌هایی همچون شهرداری و شورای اسلامی شهر بشرویه، قرارگاه شهید آوینی و اداره فرهنک و ارشاد اسلامی شهرستان بشرویه‎ تولید شده است.

وی یادآور شد: نمایش قرار بی دل از روز سه‌شنبه ۱۶ تا ۱۹ مرداد ماه جاری به مدت چهار شب در محل آمفی تئاتر رو باز پارک بهارستان شهر بشرویه اجرا می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیط به فروشگاه ستاره صنعت نبش میدان صاحب الزمان (عج) این شهر مراجعه کنند.

برچسب ها: نویسنده ، نمایشنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.