استاندار اردبیل گفت: برای اولین بار در تاریخ استان به عنوان استان دارای ذخایر نفتی احداث یک پالایشگاه پنج هزار بشکه‌ای پیش‌بینی شده تا فعالیت آن را با هماهنگی سایر دستگاه‌ها شاهد باشیم.

 سیدحامد عاملی در آستانه روز خبرنگار در جمع اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل در مسیر تحولی و جهش حقیقی قرار گرفته که در این باب رسالت و وظیفه خطیر رسانه‌ها بسیار ارزشمند و قابل تحسین بوده است.

وی به عصر توسعه و پیشرفت بر مدار فناوری‌های نوین و اطلاع‌رسانی سریع از طریق رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: خبرنگاران نقش مهمی را در تقویت و تغییر ذائقه مطالبه‌گری مردم داشته و در راستای پیشرفت استان کمک کار و همراه مسئولان و مدیران بودند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: رسالت خبرنگاران و اصحاب فعال این عرصه اطلاع‌رسانی به مردم و قرار گرفتن در جایگاه بیان مطالبات مردمی و پیگیری این امر در عصر توسعه و پیشرفت بوده و در این باب نوع مطالبات مردم و خواسته‌های آنها در مسیر پیشرفت نسبت به گذشته تغییر و تحولی اساسی پیدا کرده است.

عاملی از رسانه‌ها به عنوان یاران و همراهان پرثمر در مسیر تحول و جهش استان یاد کرد و افزود: با توجه به بسترها و ظرفیت‌های استان اردبیل، زمینه این جهش و پیشرفت فراهم است و امیدواریم فعالان رسانه‌ای بتوانند در این جهت‌گیری پشتیبانی‌های لازم را از دلسوزان نظام و کشور انجام داده و به رشد و پیشرفت جامعه کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی باید شفاف، دقیق و با سرعت عمل همراه باشد تا در کنار آن بازتاب مطالبات و خواسته‌های مردمی را نیز بیش از گذشته مشاهده کنیم.

استاندار اردبیل به فعالیت سه سال دولت سیزدهم اشاره کرد و ادامه داد: در این سه سال با برنامه‌ریزی برای حل مشکلات و موانع استان و برطرف شدن نارسایی‌های مربوط به شاخص‌ها قدم‌های جدی برداشتیم که انتظار می‌رود با اقدام به موقع عقب‌ماندگی‌ها و نارسایی‌ها رفع شود.

عاملی به رویکرد تکمیل زنجیره تولید در استان با تدارک زیرساخت توسعه برق‌رسانی، گازرسانی، آبرسانی و تقویت بزرگراه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: برای رفع کمبود 2 هزار کلاس درس و یک‌هزار و 700 تخت بیمارستانی تلاشی جدی انجام دادیم که این خدمات در تاریخ این استان ماندگار خواهد شد.

استاندار اردبیل اضافه کرد: برای اولین بار در تاریخ استان به عنوان استان دارای ذخایر نفتی احداث یک پالایشگاه پنج هزار بشکه‌ای پیش‌بینی شده تا فعالیت آن را با هماهنگی سایر دستگاه‌ها شاهد باشیم.

در این نشست اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان نیز با قدردانی از تلاش استاندار و مدیران استانی، ضرورت حل مشکلات فعالان عرصه رسانه از جمله رفع دغدغه‌های بیمه‌ای، تأمین مسکن، تعمیر و تجهیز ساختمان خانه مطبوعات و ساخت دفاتر مطبوعاتی را خواستار شده و از پیشنهاد اجرای کافه مطبوعات و مساعدت برای اجرای آن استقبال کردند.

منبع:تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.