وزیر ورزش و جوانان گفت: تقریبا نتایج همان چیزی بوده که قابل پیش بینی بود و انشاالله سه رشته مدال آور ما با تلاش ورزشکاران موفق عمل می‌کنند.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان امروز سه شنبه برای تماشای رقابت رضا علیپور در محل مسابقات سنگ نوردی المپیک ۲۰۲۴ حاضر شده بود که در حاشیه این رقابت اظهار داشت: از تک تک جامعه رسانه‌ای که از ابتدای المپیک زحمات اعضای کاروان ورزش را منعکس می‌کنند تشکر می‌کنم. از مجموعه کاروان، مدیریت، سرپرست و ... که بدون هیچ حاشیه‌ای توانستند مسابقات را سپری کنند، تقدیر می‌کنم. از تلاش تک تک ورزشکاران کاروان هم تقدیر می‌کنم.

وی افزود: با توجه به اینکه سبقه حضور ما در المپیک به سال ۱۹۴۸ لندن باز می‌گردد، معمولا ما در انتهای مسابقات المپیک مدال آوری ما اتفاق می‌افتد. انشاالله مدال آوری ما از امروز استارت بخورد و مدال‌های برنز را در کشتی فرنگی بدست آوریم. ما در مسابقات کشتی فرنگی و آزاد، تکواندو و وزنه برداری هم شرایط خوبی برای مدال آوری داریم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به رقابت علیپور گفت: امروز علیپور رقابت خوبی داشت و توانست در رقابت با بهترین‌های دنیا در جمع ۸ نفر برتر قرار بگیرد. ورزشکار ما با چند صدم کمتر مقابل حریف نیوزلندی عقب افتاد، اما خوشبختانه به مرحله پایانی صعود کرد. انشالله با تلاشی که ایشان دارد در روز ۵ شنبه بتواند به مرحله بالاتر صعود کند.

هاشمی درباره عملکرد سایر رشته‌ها عنوان کرد: در رشته‌های دیگر و در بعضی رشته‌ها خوب بودیم، حد انتظارات همین بود. ما فقط در رشته شمشیربازی شانس ۵۰ - ۵۰ برای کسب مدال داشتیم، اما داوری چندان خوب عمل نکرد و اگر عدالت رعایت می‌شد شمشیر بازی می‌توانست تاریخ سازی کند و مدال بدست آورد. تقریبا نتایج همان چیزی بوده که قابل پیش بینی بود و انشاالله این سه رشته مدال آور ما با تلاش ورزشکاران موفق عمل می‌کنند و دل مردم را شاد می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار