مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: از ۲۷ طرح اعلام شده در خراسان جنوبی ۲۶ طرح توسط ۵ هزار و ۲۴۱ مؤدی استان تامین اعتبار شد.

کریمدادی افزود: برای این ۲۶ طرح ۱۹۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است که ۱۰۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط مشاغل و کسبه استان تعیین اعتبار شده و ۸۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن باقی مانده است.

وی گفت: طرح‌ها طبق ضوابط قانونی و در چهارچوب معینی توسط سازمان برنامه و بودجه کشور از تمامی استان‌ها انتخاب و به سازمان امور مالیاتی کشور معرفی شده اند تا ضمن داشتن حداکثر منافع عمومی، با منابع در نظر گرفته شده تا پایان سال خاتمه پیدا کنند و به بهره‌برداری برسند. مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی افزود: به موجب آیین‌نامه اجرایی هیات وزیران، سازمان امور مالیاتی کشور مبالغ تخصیص یافته مؤدیان به طرح‌ها را به صورت سیستمی به اطلاع سازمان برنامه و بودجه کشور می‌رساند و سازمان برنامه نیز حداکثر یک ماه پس از دریافت اطلاعات اختصاص یافته به طرح‌ها نسبت به تخصیص و اعتبار بودجه به آنها اقدام می‌کند. 

علی کریمدادی افزود: همچنین سایر طرح‌های باقیمانده و تکمیل منابع نشده نیز توسط سازمان برنامه و بودجه کشور، از محل درآمد‌های مالیاتی این بخش، تأمین بودجه و تکمیل خواهند شد.

وی گفت: هدف سازمان امور مالیاتی کشور شفاف سازی و اعتماد به فعالان اقتصادی است در همین راستا طرح‌های تأمین اعتبار شده توسط مؤدیان مالیاتی در سایت سازمان به نشانی www.intamedia.ir/neshan در دسترس همگان قرار گرفته است و هر فرد می‌تواند با انتخاب استان و طرح‌های مورد نظر شهرستان خود، اعتبار ریالی هر طرح و مبالغ هزینه شده توسط مؤدیان مالیاتی را مشاهده کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.