عضو جبهه اصلاحات گفت: چه آنان که در انتخابات شرکت کرده‌اند و چه آنان که پای صندوق‌های رای حضور نیافتند، شهروندان این کشور هستند.

احمد شریف عضو جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به چگونگی تحقق شعار دولت مبنی بر وفاق ملی اظهار کرد: یکی از مسائلی که آقای پزشکیان برای تحقق این شعار در نظر دارند عمل به برنامه هفتم توسعه ملی است.

وی افزود: رئیس جمهور منتخب برای ایجاد وفاق و همدلی باید تمام ظرفیتهای نظام را در کنار خود نگه دارد و تعامل خوبی با دستگاه‌های دیگر خصوصا مجلس شورای اسلامی داشته باشد، اما این که انتظار داشته باشیم کابینه‌ای ائتلافی که همسو با رئیس دولت شکل بگیرد منطقی نیست.

شریف با بیان این که عملکرد رئيس جمهور طی چهار سال آینده باید باعث وفاق میان مردم شده و حضور آنان را پای صندوق های رای مستحکم تر کند، تاکید کرد: چه آنان که در انتخابات شرکت کرده‌اند و چه آنان که پای صندوق های رای حضور نیافتند شهروندان این کشور هستند و باید علت نارضایتی ها و گلایه مندی های آنان واکاوی و حل شود و نادیده گرفتن آنها به وفاق ملی لطمه می‌زند. 

وی ادامه داد: بهتر است موافقان و مخالفان رئيس جمهور منتخب برای تحقق وعده های دولت به مبارزات انتخابی پایان بدهند و اگر نگاه ما به مسائل ملی باشد نه سیاسی و حزبی قطعا دولت وفاق ملی به درستی شکل خواهد گرفت.

شریف با بیان این که دولت چهاردهم باید در برابر توطئه های اسرائیل هوشیار باشد، تاکید کرد: اکنون دولتی در ایران بر سر کار آمده که گفتمان صلح دارد و مردم به آن امیدوار هستند در نتیجه رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا با گسترش جنگ در منطقه سد راه پیشرفت ایران شود و حتی به ترور شهید اسماعیل هنیه در فردای تحلیف رئیس جمهور منتخب دست میزند.

او گفت: معتقدم یکی از اهداف رژيم صهيونيستی و این ترور، لطمه زدن به گفتمان آقای پزشکیان بود، در نتیجه باید هوشیار بود، بنابراین ما نباید در دامی که دشمن برای ما پهن کرده است بیافتیم و قطعا مسئولان بهترین تصمیم را در این زمینه خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار