معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی گفت: شهدا بدون شک نظاره گر اعمال و رفتار ما هستند و به فرمایش مقام معظم رهبری، گنجینه‌های گرانبهایی برای کشور ما به شمار می‌روند.

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش به مناسبت سالروز شهادت سرلشکر خلبان عباس بابایی و گرامیداشت یاد و خاطره ۲ هزار و ۹۵۰ شهید قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در گلزار شهدای این شهر گفت: مقام معظم رهبری فرمودند "گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست"، به خصوص در جوامع امروزی و جایی که استکبار جهانی با تمام قوا و شبیخونی فرهنگی که انجام می‌دهد، یاد و خاطره شهدا بهترین راه مقابله در برابر شیاطین و شیطنت‌های استکبار است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش شهدا و خانواده هایشان را ستون‌های محکم انقلاب اسلامی دانست و افزود: شهدا بدون شک نظاره گر اعمال و رفتار ما هستند و به فرمایش مقام معظم رهبری، گنجینه‌های گرانبهایی برای کشور ما به شمار می‌روند.

وی، مقام معظم رهبری را چراغ راه هدایت و رستگاری دانست و اضافه کرد: مسیر، مسیر روشنی است که شهدا هم این راه را رفتند، مسیری را رفتند که ذوب در ولایت و عاشق ولایت بودند و خیلی خوب این موضوع را درک کردند، شهدا معامله خوب و پرسودی را با خدا انجام دادند، آنان جهاد فی سبیل الله انجام دادند و به هستی مطلق رسیدند.

امیر سرتیپ قربانی با اشاره به ۲ هزار و ۹۵۰ شهید قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در طول هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: اگر نگاهی به وصیت نامه‌های این شهدا بیاندازیم، مشاهده می‌کنیم که جز خدا و زیبایی کسی را ندیدند، همان چیزی که حضرت زینب (س) در کربلا دید.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما انقلاب عاشورایی بود، انقلابی که ۴۵ سال از عمر آن می‌گذرد و به پاس خون همین شهدا، درخت تنومندی شده و جایگاه ویژه‌ای را در جهان خاکی به خود اختصاص داده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان قزوین، تصریح کرد: استان قزوین مزین به عطر و بوی این تعداد از شهدای دوران دفاع مقدس است و خوشا به حال مردم این منطقه چرا که وقتی به کارنامه این شهر نگاه می‌کنیم به اسامی بزرگ و ماندگاری از جمله شهیدان رجایی، بابایی و لشکری برمی خوریم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اضافه کرد: امروز ارتش و نیرو‌های مسلح ما بعد از ۴۵ سال تحریم در کجای دنیا قرار دارند؟ ملت ما توانسته همه این تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کند تا جایی که هیچ دکترینی در منطقه و جهان نوشته نخواهد شد مگر با حضور قدرت جمهوری اسلامی ایران.

امیر سرتیپ قربانی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی امروز به این جمله امام راحل که فرمودند "ما می‌توانیم" رسیده است و توانسته افتخارات زیادی را در عرصه‌های مختلف جهانی برای خود رقم بزند.

وی اضافه کرد: روزگاری وقتی اسم گنبد آهنین و دیوار حایل می‌آمد، می‌گفتند مگر می‌شود با آنها روبرو شد، اما امروز چه اتفاقی افتاده، از سوی یک گروه مقاومت توفان القصی اتفاق می‌افتد در برابر یک رژیم خون آشام و کودک کش، این برکت خون شهداست که این روز‌ها شاهد فروپاشی این رژیم منحوس هستیم، هیمنه رژیم صهیونستی با توفان القصی شکسته شد، بعد وعده صادق صورت می‌گیرد که پوشالی بودن استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را بیش از پیش نمایان‌تر کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار