مدیرکل ارشاد گیلان گفت: آیین گرامیداشت روز خبرنگار در راستای تکریم جایگاه خبرنگاران و تجلیل از فعالان رسانه‌ای استان فردا ۱۷ مردادماه با سخنرانی استاندار گیلان در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

امیرحسین طاهری  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، اظهار کرد: مراسم گرامیداشت روز خبرنگار همزمان با سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به مناسبت پاسداشت تلاش‌های مجاهدانه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در رشت برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به نقش مهم اهالی رسانه در امیدآفرینی و مطالبه‌گری افزود: امید آفرینی برای جامعه و در بین مردم و همچنین مطالبه گری از مدیران و مسئولین کمک می‌کند که روحیه نشاط و پویایی در مردم به ویژه جوانان و نوجوانان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه و خبرنگاران استان همواره متعهدانه و دلسوزانه مسائل را تبیین و روایت می‌کنند لذا تلاش‌های این قشر زحمتکش همواره قابل تقدیر است، گفت: مراسم گرامیداشت روز خبرنگار ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه فردا، ۱۷ مردادماه با حضور مسئولین و اصحاب رسانه و سخنرانی استاندار گیلان در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

مدیرکل ارشاد گیلان تصریح کرد: تجلیل از خانواده شهدای خبرنگار و همچنین خانواده خبرنگاران فوت شده، تقدیر از پیشکسوتان و فعالان حوزه رسانه از برنامه‌های محوری آیین گرامیداشت روز خبرنگار در استان گیلان است.

برچسب ها: خبرنگار ، مراسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.