فرمانده انتظامی بندرانزلی از توقیف ۲ دستگاه خودروی سواری پژوه ۴۰۵ و پراید و کشف انواع کالا به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " امیر وهاب زاده " با اشاره به اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهارداشت: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.
وی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی، ماموران کلانتری ۱۴ انزلی از تردد ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و پراید حامل کالای قاچاق در محدوده منطقه آزاد این شهرستان مطلع شده و اقدامات لازم را در این زمینه آغاز کردند و پس از شناسایی و توقیف خودرو‌های مورد نظر، تعداد ۱۳۲۶ قلم انواع کالای خارجی قاچاق شامل، ۸۴۰ قوطی کمپوت آناناس و ۴۸۶ عدد خوشبو کننده هوا فاقد هرگونه مدارک معتبر کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس آگاهی طی بازدید از یک واحد صنفی واقع در یکی از خیابان‌های اطراف شه۷رستان بندرانزلی ۱۳۵ قلم انواع لوازم آرایشی فاقد هرگونه مدارک معتبر کشف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری متهمان ۳۰، ۳۲ و ۳۴ ساله این پرونده‌ها و معرفی آنان به مراجع قضائی در این رابطه بیان داشت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ " وهاب زاده " در پایان با بیان تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا در سطح شهرستان بندرانزلی خاطر نشان کرد: شهروندان به منظور مبارزه هدفمند پلیس با پدیده نابهنجار قاچاق، می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت چنین خودرو‌هایی در حمل کالای قاچاق و تردد آنها در سطح محور‌های مواصلاتی، موضوع را برای بررسی تخصصی، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

برچسب ها: قاچاق ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.