رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جامعه با زبان هنر و هزینه کردن در این عرصه، بهترین سرمایه‌گذاری برای توسعه جامعه است.

اسعد فرهادی در دیدار با هنرمندان سقزی در حاشیه کارگاه هنر و زندگی فردین صادق ایوبی گفت: هنرمندان صاحب تخصص و تجربه در تمامی رشته‌های هنری با آموزش نسل جوان و ارائه مشاوره به مدیران و صاحبان کسب و کار در تصمیم سازی‌ها می‌توانند، بستر رشد و توسعه جامعه را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه هنرمندان صاحب تحصیلات، تخصص و تجربه گنجینه‌های ارزشمندی است، گفت: متولیان امور فرهنگی و هنری باید بستر‌های لازم را جهت انتقال سواد و تجارب این افراد به نسل جوان فراهم نمایند، که این مهم یکی از برنامه‌های اولویت دار حوزه هنری است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: حمایت‌های همه جانبه از هنرمندان متعهد را رسالت اصلی حوزه هنری است و آموزش تربیت، هدایت علاقمندان به هنر هم یکی دیگر از رسالت‌های حوزه هنری است که در برگزاری این کارگاه‌ها رقم می‌خورد.

فرهادی کشف استعداد‌های درخشان عرصه هنر و تقویت ارتباطات بین هنرمندان را یکی دیگر از مزیت‌های این کارگاه‌ها دانست و افزود:طی برنامه ریزی صورت گرفته در حوزه هنری با کمک فرمانداری‌ها و مدیریت شهری از توان و ظرفیت هنرمندان صاحب تخصص و تجربه سطح استان در همه شهرستان‌ها بهره خواهیم گرفت.

 وی نگاه فرهنگی شهردار و شورای اسلامی سقز را قابل تقدیر خواند و بیان کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان با تمان ظرفیت و پتانسیل خود در کنار آنها حاضر به ارائه خدمات به هنرمندان این شهر است.

برچسب ها: حوزه هنری ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.