معاون شهرداری تهران گفت: کمیته خدمات شهری براساس وظایف و ماموریت‌های محوله به انجام خدمات‌رسانی در مرز‌های هشتگانه و کشور عراق خواهد پرداخت.

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور در مراسم اعزام تجهیزات و ماشین آلات خدمات شهری به شهر‌های نجف، کربلا، کوفه، کاظمین و سامرا که با حضور جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷، مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ و... ظهر امروز دوشنبه ۱۵ مردادماه در محل ساختمان اصلی سازمان مدیریت پسماند شهر تهران برگزار شد.

در این مراسم حسین نظری رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) با حضور در جمع نیرو‌های اعزامی به کشورعراق، گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که امسال هم توفیق خدمت به زائرین اربعین حسینی را نصیب ما کرده است. 

وی در ادامه افزود: کمیته خدمات شهری یکی از ۱۸ کمیته ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور است و براساس وظایف و ماموریت‌های محوله به انجام خدمات رسانی در مرز‌های هشتگانه و کشور عراق خواهد پرداخت.

نظری با بیان این که بخش مهمی از ماموریت‌های کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی در مرز‌های هشتگانه است و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته مناطق درگیر و شهرداری‌های کلانشهر‌ها در این مرز‌ها مستقر و به خدمات رسانی و نظافت مسیر پیاده‌روی زائرین خواهند پرداخت.

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات شهرداران مناطق ۱۷ و ۶ در خدمات رسانی به زائرین حسینی و استقرار در محل‌های تعیین شده در کشور عراق، گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته امروز ۴۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین شامل (کامیون، بابکت، فان حمل زباله، جنتکس، جرثقیل، مخزن شور، مخزن زباله) و به طور کلی ماشین آلات خدمات شهری به شهر‌های نجف، کربلا، کوفه، کاظمین و سامرا برای انجام ماموریت‌های محوله اعزام می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت دمای هوا و گرمای سخت کشور عراق، گفت: دست یکایک شما عزیزان و دست اندرکارانی که در گرمای بسیار سخت کشور عراق در امر خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی تلاش می‌کنید، می‌بوسیم و از هیچ خدمت و پشتیبانی در راستای برگزاری باشکوه مراسم پیاده رویی اربعین حسینی فروگذار نخواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار