رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کهک استان قم گفت: پل تقاطع شهدای جبهه مقاومت روستای ورجان، به طور کامل، زیر بار ترافیک رفت.

حدیث ملکی با اشاره به اهمیت این تقاطع غیرهم سطح در رفع گره‌های ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادف رانندگی گفت: پس از ضرب العجل ۱۲ روزه استاندار، اقدامات نهایی برای تکمیل این طرح انجام و به بهره برداری کامل رسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کهک استان قم در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه شهرسازی شهرستان کهک هم گفت: ۲۱ هکتار از اراضی دولتی در محدوده ورودی شهر و قبل از منطقه مسکن مهر، برای ساخت مسکن الحاق شد.

او اعلام کرد: با الحاق این اراضی و اخذ صورتمجلس تفکیکی و اسناد تک برگی آن، ظرفیت ساخت بیش از ۴۰۰ واحد مسکونی در این سایت پیش بینی می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کهک استان قم به تعیین تکلیف متقاضیان مسکن در شهرستان کهک اشاره کرد و افزود: بیش از چهار هزار متقاضی در سامانه نهضت ملی مسکن، شهرستان کهک را انتخاب کرده اند که براساس مصوبه شورای تامین و با توجه به محدودیت تامین زیرساخت ها، صرفاً متقاضیان بومی و مقیم این شهرستان مرور تخصیص طرح شده اند.

به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کهک در سایت ۲۱ هکتاری کهک، حدود ۴۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی به صورت یک طبقه حیاط دار ساخته می‌شود و ۸۰ قطعه زمین هم در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های واجدالشرایط تخصیص می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار