متقاضیان بدحساب نهضت ملی مسکن در قم به سایت‌های جدید منتقل می‌شوند.

 معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن قم که دو قسط متوالی پرداخت نکنند از طرح خود حذف و به سایت‌های جدید منتقل می‌شوند.

مهران اسدی افزود: مطابق با مصوبه پنجمین جلسه شورای تامین مسکن استان در اردیبهشت ماه سال جاری مقرر شد متقاضیانی که از برنامه اعلامی و ابلاغی این اداره کل، دو مرحله واریز آورده عقب هستند، بعد از دو مرحله ارسال پیامک هشدار، به سایت‌های جدید منتقل شوند.

او اضافه کرد: هم اکنون حدود ۵۰ هزار واحد مسکونی آپارتمانی و ویلایی توسط سازندگان و پیمانکاران این اداره کل در حال ساخت است که تزریق به موقع آورده ها، تحویل به موقع واحد‌ها را در پی دارد.

اسدی تصریح کرد: واریز نکردن به موقع آورده ها، موجب پایین آمدن رتبه، تاخیر در تحویل واحد‌ها و افزایش بهای قیمت واحد‌های تحویلی می‌شود و کند شدن پیشرفت کلی طرح را به دنبال دارد که با انتقال افراد بد حساب به طرح‌های دیگر، از روند کند تکمیل طرح‌ها جلوگیری می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در یک ماه آینده و با ارسال دو مرحله پیامک یادآوری با محتوای فرصت و ضرب الاجل واریز آورده‌ها و به روز آوری، چنانچه متقاضیان دو مرحله واریزی از برنامه اعلامی این اداره کل عقب باشند، به سایت‌های جدید منتقل می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار