استاندار خراسان جنوبی گفت: سرمایه گذارانی که برای راه اندازی شهرک تخصصی معدنی و تکمیل زنجیره‌های ارزش مواد معدنی اعلام آمادگی کنند، به طور ویژه حمایت می‌شوند.

قناعت در جلسه دیدار یک سرمایه گذار بومی گفت: با وجود ظرفیت‌های معدنی بالقوه در سطح استان و ذخایر بی نظیر بنتونیت، زال سنگ، کائولن، سیلیکون راه اندازی شهرک تخصصی معدنی را در برنامه داریم.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های معدنی و کشاورزی استان، افزود: جذب سرمایه گذاران توانمند و دارای صلاحیت و باتجربه برای تکمیل زنجیره‌های ارزش مواد معدنی و محصولات کشاورزی در اولویت برنامه‌های حوزه اقتصادی استان است.

 استاندار به آورده‌های اقتصادی حوزه‌هایی همچون کارخانه کویر تایر و منطقه ویژه اقتصادی و ... اشاره کرد و گفت: وجود کارخانه کویر تایر که در اشتغالزایی و اقتصاد کشور نقش مؤثری دارد، از افتخارات استان خراسان جنوبی است.

قناعت با اشاره به اینکه افزایش کیفی و کمی پرواز‌ها در فرودگاه‌های استان، نیاز به سرمایه گذاری‌های ویژه دارد افزود: استان برای همراهی با سرمایه گذارانی که در زمینه پرواز‌ها ورود کنند و نیاز به پیگیری درخواست‌های خود در تهران دارند، آمادگی لازم را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.