معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای ایام اربعین امسال ۶۰۰ هزار صندلی قطار برای بازه زمانی ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور ماه در نظر گرفته شده است.

 

سید میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص عرضه بلیت قطارهای مسافری برای ایام اربعین گفت:  در مسیرهای  تهران - خرمشهر، مشهد- خرمشهر، مشهد - کرمانشاه قرار داده شده است. همچنین قطارها به شکل مبدا و مقصدی  از مبدا زاهدان - خرمشهر  و مسیر ساری - کرمانشاه در نظر گرفته شده است و برای سایر مسیرها قطارهای فوق العاده قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: قطارهای مسافری به شکل ۲۴ ساعته از ایستگاه خرمشهر تا نقطه صفر مرزی شلمچه که حدود ۲۰ کیلومتر است اقدام به حمل رایگان مسافران می‌کنند همچنین در برگشت هم زائران امام حسین (ع) از نقطه صفر مرزی به خرمشهر به صورت ریلی جابه جا می شوند.

صالحی افزود:  در ماه صفر و ایام اربعین امسال  ۶۰۰ هزار صندلی به صورت رفت و برگشت برای زائران در نظر گرفته شده است که این تعداد صندلی با توجه به ایام اربعین و متناسب با تقاضا افزایش خواهد یافت. 

وی همچنین از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای کل مسیر در کشور از ۲۴ مرداد تا انتهای تابستان خبر داد که مسافران به صورت اینترنتی و به صورت حضوری امکان خرید دارند.

خبرنگار: محبوبه کباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار