مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر زنجان گفت: نجات‌گران این سازمان پس از ۱۴ ساعت تلاش بی وقفه و عبور از مسیر سخت گذر مصدوم ۶۱ ساله را از ییلاقات شهرستان طارم نجات دادند.

هاشمی گفت: در ساعت ۲۲:۲۷ دقیقه شامگاه گذشته گزارشی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال‌احمر استان گیلان مبنی بر نبود وجود محور مواصلاتی برای دست یابی به مصدوم ۶۱ ساله در ییلاقات طارم و در خواست کمک برای دسترسی و امدادرسانی به این مصدوم دریافت شد.

وی اضافه کرد: با اعلام این گزارش بلافاصله به مرکز کنترل و هماهنگی EOC این استان نجاتگران پایگاه سرخه دیزج شهرستان طارم و گروه واکنش سریع جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در قالب دو تیم ۶ نفره همراه با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

هاشمی افزود: نجاتگران هلال‌احمر زنجان پس از ۱۴ ساعت عملیات بی وقفه و عبور از مناطق سخت عبور موفق به رسیدن به محل حادثه و امدادرسانی به مرد ۶۱ ساله شدند.

وی با توجه به سخت گذر بودن محل ییلاقی مصدوم تا مراکز درمانی ادامه داد: نجاتگران هلال‌ احمر با طی این مسیر پس از رسیدن به محل حادثه اقدام به تست قند خون و کنترل علائم حیاتی کرده و مصدوم را به بیمارستان شهدای طارم انتقال دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: این عملیات در ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه امروز /۱۴ مرداد/ به پایان رسید.

این مسوول از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.

شهرستان طارم از توابع زنجان با اقلیم خاص و ناهمواری زیاد با استان گیلان، قزوین و اردبیل همسایه است.

برچسب ها: حادثه ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.