رئیس جهاد دانشگاهی در آستانه چهل و چهارمین سالگرد تأسیس این نهاد گفت: جهاد یک نهاد نیست یک فرهنگ و سمت‌گیری است.

نشست خبری چهل و چهارمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی با حضور معاونان این سازمان و اصحاب رسانه برگزار شد.

مسلمی نائینی، رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب مطرح کرد: جهاد یک نهاد نیست یک فرهنگ و سمت گیری است.

او ادامه داد: چند روز پیش در جریان جلسه تنفیذ، رهبر معظم انقلاب به تمامی مسئولان توصیه کردند که باید جهادی عمل کنید. کشور ما نیروی انسانی و منابع طبیعی زیادی دارد و دولت باید سعی کند از این‌ها به درستی استفاده کند.

مسلمی نائینی گفت: همه موظفیم فرهنگ جهادی را به جامعه بشناسانیم. جهاد دانشگاهی ظرفیت‌های بسیاری دارد و همواره معین دولت‌های مختلف بوده و اکنون نیز آماده کمک‌رسانی به دولت چهاردهم برای حل مشکلات است‌.

فارسی، رئیس بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی و شهید هنیه و آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب با اشاره به نگاه و توجهی که شهید رئیسی به همه سرمایه های مدیریتی نظام داشت گفت: ایشان تأکید داشت از ظرفیت های رئیس قبلی هم در جهاد دانشگاهی استفاده بشود. 

به گفته رئیس بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی رونمایی ۵ طرح شاخص در زمینه‌های فنی مهندسی، علوم انسانی، اجتماعی، پزشکی، هنر و کشاورز، افتتاح کارخانه تولید داروهای گیاهی در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی، رونمایی از سامانه برخط اطلس فرهنگی و معرفی ۴۱ جهادگر ممتاز و شایسته و تقدیر از آنان، از جمله برنامه‌های جهاد دانشگاهی در آستانه چهل و چهارمین سالگرد این نهاد خواهد بود.

او در خصوص سالگرد تأسیس نهاد جهاد دانشگاهی بیان کرد: روز سه شنبه گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تأسیس جهاد را با تجدید میثاق با آرمان های امام در‌ حرم امام شروع خواهیم کرد و مراسم سالگرد در دانشگاه علم و فرهنگ از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد.

رئیس بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه این جهادگران ممتاز کسانی هستند که قابل الگو گرفتن در حوز‌های مختلف باشند، درباره شاخصه‌های انتخاب جهادگران گفت: شاخصه ها علاوه بر موارد عمومی، خلاقیت برای شکست بن‌بست ‌ها، تحمل پذیری، روحیه مشارکت و نظم پذیری، از شاخص هایی هستند که چندین ماه بر روی آن‌ها کار و تصمیم گیری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار