سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: تنها دستگاه MRI دولتی کهگیلویه و بویراحمد با پیگیری مکرر در سطح استانی و وزارت خانه فعال شد.

معصومه علیزاده گفت: با توجه غیر فعال بودن تنها مرکز MRI دولتی استان در ۵ ماه گذشته، نوبت دهی‌ها چند ماهه است و با فعال سازی سامانه، نوبت‌ها، اولویت بندی و چینش شده است.
 
وی با تاکید بر خدمات دهی تمام قد در بیمارستان، ادامه داد: بیماران اطفال که در زمزه بیماران با ریسک بالا هستند نیز در پوشش MRI قرار گرفت.
 
سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج، گفت: پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون تلنگری بود که شاهد اقدام مستقیم وزارت خانه باشیم.
 
علیزاده از پیگیری مشکلات نیرو‌های ۸۷ روزه خبر داد و اضافه کرد حتماً پیگیر رفع مشکلات همکاران هستیم.
 
وی رفع مشکلات بیمارستان را مستلزم حمایت در سطح وزارت خانه دانست و گفت: امید است با کاهش بدهی‌ها، بیمارستان به فرصت نفس کشیدن برسد.
 
سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج عنوان کرد: در بحث تأمین غذا و شرایط پیمانکار، پرداخت بخشی از مطالبات محقق شد.
 
علیزاده با اشاره به ارتقای ظرفیت‌های تخصصی، گفت: ۲ بخش ICU فوق تخصصی نیز برای آینده بیمارستان پیش بینی شده است.
 
وی گفت: اورژانس بیمارستان تروما میدان مهمی است و خوشبختانه چیدمان نیروی انسانی، نگاه تخصصی، ارتقای ظرفیت‌ها را خواهیم داشت و اورژانس حاد و تحت حاد نیز به شکل متمایز فعال خواهد شد.
 
علیزاده با اشاره به اینکه امحای زباله نیز چالشی برای بیمارستان بود افزود: ماهانه حداقل ۱٠٠ میلیون تومان هزینه امحای زباله بود که با خرید دستگاه جدید و پیشرفته این مشکل رفع شد.
 
وی با تاکید بر حمایت پساترخیص، افزود: خدمات توان بخشی پسا ترخیص در بیمارستان فعال خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.