رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده میزان پیشرفت مرحله سوم عملیات ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان را ۱۵ درصد اعلام کرد.

فریبرز یاوریان با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان ۳۲ تختخوابی لنده گفت: توسعه زیرساختی‌های بهداشتی و درمانی یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های دولت سیزدهم بود و تنها طرح مهم و حیاتی این شهرستان یعنی بیمارستان ۳۲ تختخوابی در ابتدای دولت سیزدهم تنها با پیشرفت ۱۵درصدی فعالیت خود را شروع کرد؛ ولی امروز و تنها در یک بازده سه‌ساله عملیات اجرایی در مرحله اول و دوم به طور ۱۰۰ درصد اجرایی شده است و مرحله سوم آن نیز با پیشرفتی ۱۵درصدی در حال کار است.

او افزود: مجموع پیشرفت کل طرح بیش از ۶۵ است که با تزریق اعتبارات جدید و همتی که پیمانکار دارد قطعاً تا هفته دولت به بیش از ۸۰درصد خواهد رسید.

یاوریان ادامه داد: اجرای نمای بیرونی۱۰۰ درصد تکمیل و تأسیسات و برق‌کشی این طرح نیز در حال اتمام است که امیدواریم با سرعتی که پروژه دارد شاهد تکمیل هرچه سریع‌تر مرحله سوم باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده اضافه کرد: امیدواریم با تأمین اعتبار هزارمیلیاردریالی سفر ریاست‌جمهوری به استان بتوانیم شاهد راه‌اندازی و بهره‌برداری از بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان لنده در یکی دو سال آینده باشیم.  

وی می‌گوید: کل میزان پیشرفت طرح بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان لنده ۶۵ درصد است.  

عملیات ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان لنده در سال ۱۳۹۹ با حضور معاون وزیر بهداشت و درمان و استاندار وقت، نماینده مردم و مسئولان استانی و شهرستانی در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.