مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی از الزام تهیه الحاقیه بیمه شخص ثالث، جهت عبور خودروهای زائران اربعین از مرز‌های کشور خبر داد.

مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: موردی که باید به آن اشاره کرد بحث خروج وسایل نقلیه در ایام اربعین از کشور است البته که جزئیات وسایل نقلیه مجاز را باید وزارت کشور اعلام کند اما احتمالا امکان خروج وسایل نقیله سواری به دلیل تردد بالا فراهم نشده اما ممکن است وسایل نقیله عمومی مانند اتوبوس ها و کامیون ها امکان تردد برای جابجایی را داشته باشند بر این اساس رانندگان وسایل نقلیه باید توجه داشته باشند که پوشش‌های بیمه‌ای آنها تنها در قلمرو جمهوری اسلامی ایران معتبر است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: لذا بر اساس نکته مطرح شده اگر بناست وسیله نقلیه‌ای از کشور خارج شود باید حتما از شرکت‌های بیمه اقدام به خرید الحاقیه بیمه شخص ثالث کنند و خروج از کشور با الحاقیه بیمه شخص ثالث باشد تا خدایی نکرده اگر در خارج از مرز‌ها دچار سانحه شدند پوشش بیمه‌ای با الحاقیه بتواند به آنها کمک کند.

او گفت: بنابر این داشتن الحاقیه بیمه شخص ثالث خودرو برای عبور زائران اربعین از مرز‌ها الزامی است و اگر وسیله نقلیه‌ای بدون الحاقیه از مرز خارج شد گویی هیچ پوشش بیمه‌ای ندارد.

گفتنی است، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص سفر به عراق با خودروی شخصی گفت: برخی از زائران اربعین با هدف خروج از کشور با وسیله نقلیه شخصی اقدام به کاپوتاژ کردن خودروهای خود می‌کنند.

وی با بیان اینکه در زمان اربعین امکان خروج از کشور با وسیله نقلیه شخصی وجود ندارد، افزود: حتی افرادی هم که خودروهایشان را کاپوتاژ کردند نمی‌توانند در بازه زمانی اربعین از کشور خارج شوند.به همین منظور به مردم توصیه می‌کنم به دنبال کاپوتاژ کردن خودروها نروند و وقت خودشان را هدر ندهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
الحاقیه براسرویس مدارس الحاقیه برای رفتن به اسنپ الحاقیه برای رفتن به عراق از دولت تا شخصی و بیمه تا آرنج دست در جیب مردم برای اخاذی بیشتر اگرخودروی بیمه شخص ثالث شد و بیمه تعداد۴نفر را ....دیگر این چه صیغه ای است برای اسنپ رفتن وسرویس مدارس شدن باید پول اضافه داد
آخرین اخبار