ابراهیم الدیلمی سفیر یمن در ایران بیان کرد: جبهه مقاومت، برنامه و تجهیزات خود را برای حمله همه‌جانبه علیه اسرائیل آماده کرده است.

ابراهیم الدیلمی سفیر یمن در ایران گفت: اتفاقاتی که در چند روزه گذشته برای مثل افزایش تنش در حدیده و ترور شهید سید فواد شکر و حمله به  پایگاه‌های عراق  و همچنین ترور شهید هنیه در حقیقت این اتفاق نبرد را به نقطه دیگری منتقل کرد. بعد از این اتفاقات اخیر باید بدانیم که در یک جنگ فراگیر قرار داریم که برهمین اساس برخورد میکنیم. منطقه را به این افزایش تنش‌ها کشانده است. من مطئنم که محور مقاومت آمادگی این تغییرات جدید میدانی را دارد و الان زمان این فرا رسیده است که دستاورد‌های ما همه با هم جمع شوند تا بتوانیم پاسخ این جنایات را بدهیم ..

آنها توان ایستادن در برابر صرفا یمن را نداشته اند پس چگونه میتوانند در برابر کل محور مقاومت بایستند؟

وی ادامه داد:حوادث دو هفته قبل با ترور شهید هنیه به اوج خود رسید. رژیم صهیونیستی برآورد‌های اشتباهی دارد با اینکه رسانه‌ها همواره به ما القا میکنند که اسرائیل و آمریک نقشه‌های خوبی میکشند، اما در دوره‌های گذشته واقعیات ثابت  کرد که اینها به شدت احمقند و تجاوزات در ده روز قبل ثابت کرد که دیدگاه هایشان تاجه حد اشتباه است. وظیفه ما این است که در محور مقاومت بیش از پیش به هم نزیک شویم. رژیم صهیونیستی با حمله اخیرش در میدان‌های متعدد به نظرش میرسید که ما پاسخ نمیدهیم، اما باید پاسخ دهیم. برداشتش این بوده است که اگر پاسخی هم داده شود پاسخی نمادین خواهد بود و محکم نخواهد بود، زیرا به کشور‌های میانجی مانند اروپا و آمریکا تکیه دارد، اما باید ثابت کنیم که بازهم در محاسباتش اشتباه کرده است. همانظور که امام خامنه‌ای هم فرمودند رژیم صهیونیستی پاسخ دردناکی دریافت خواهد کرد.

الدیلمی با اشاره به ترور شهید هنیه افزود: این ترور بعد از حضور نتانیاهو در کنگره آمریکا انجام شد، زیرا در این کنگره پشتیانی لازم را از سوی آمریکا دریافت کرد. باید به این حملات پاسخ دهیم تا قواعد درگیری را تغییر دهیم. این فرصتی است که ماداریم، زیرا دشمن در ضعیف‌ترین حال و ترس قرار دارد. آمریکا هم در کنار رژیم صهیونیتسی آنقدر که او تصور میکند نمی‌ایستد باید به اسرائیل حمله شود و آمریکا هم اگذ دخالت کند باید ضربه دردناکی به پایگاه هایش وارد شود. این ماموریت ممکن است سخت باشد، اما مقدس است. در این سرزمین و عالم جز ما مقاومتی وجود ندارد و ما این پرچم را از روز اول عملیات طوفان الاقصی بر فراشته ایم. ما به ناو‌های آمریکا حمله کرده ایم، اما آنها توان ایستادن در برابر صرفا یمن را نداشته اند پس چگونه میتوانند در برابر کل محور مقاومت بایستند؟

آمریکا فقط در ذهن برخی قوی است، اما به فضل خداوند ما آنها را شکست داده ایم

سفیر یمن در ایران خاطر نشان کرد:ما برخداوند اعتماد داریم و تجربه هم داریم. آمریکا فقط در ذهن برخی قوی است، اما به فضل خداوند ما آنها را شکست داده ایم. جمهوری اسلامی ایران وقتی در عملیات وعده صادق به اسرائییل حمله کرد پاسخ آنها به جز فرار چه بود؟ جرات پاسخ به ایران را نداشتند؛ بنابراین باید بر خداوند توکل کنیم، مقابله کنیم و بایستیم، زیرا دشمن ضعیف است. کسانی که شرف دارند می‌ایستند. ما امت امام حسین (ع) هستیم و در محور حق قرار داریم و باید بایستیم. ما هیبت دشمن را در هم شکستیم همنطور که سید حسن نصرالله و بدر الدین الحوثی و امام خامنه‌ای (حفظ الله) اشاره کردند این محور در آستانه پیروزی قرار دارد ما یقین داریم که پیروز خواهیم شد. عملیات صوفان الاقصی هیمنه اسرائیل را در هم شکست. یمن با اینکه ۸ سال درگیر جنگ با عربستان بود، اما در نبرد با اسرائیل و امریکا پیروز شد.

وی خاطر نشان کرد:  برادران مجاهد عراقی ما آمریکا را از عراق اخراج کرد ما به خداوند توکل میکنیم و اقدام میکنیم. اعتقاد داریم که ما از سوی خداوند برای این ماموریت برگزیده شده ایم.  امام موسی صدر جمله ای دارند مبنی بر اینکه شرف قدس نمیپذیرد جز اینکه به دست آزادگان آزاد شود و امروز محور مقاومت از همان افرد شریف هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
لبیک یا حسین،لبیک یا مهدی،
آخرین اخبار