امام جمعه سنندج گفت: مردم دنیا و سازمان ملل بدانند اگر با جنایات رژیم غاصب صهیونیستی مقابله نشود، به طور قطع وحشی‌گری‌های آنها در تمام جهان را شاهد خواهیم بود.

ماموستا فایق رستمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: اقدام اسرائیل در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در تهران نشان داد این رژیم سفاک، هیچ ارزشی برای حقوق بشر و قواعد بین‌المللی قائل نیست.

امام جمعه سنندج گفت: شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس سند ناتوانی و زبونی رژیم صهیونیستی است و از آنجایی که این رژیم تاکنون هزاران زن و کودک و مردم بی‌گناه را به شهادت رسانده است، سازمان ملل و شورای امنیت، قطعنامه‌ای برای جلوگیری از ادامه جنایات این رژیم صادر کند.

ماموستا رستمی تاکید کرد: مردم دنیا و سازمان ملل بدانند اگر با جنایات رژیم غاصب صهیونیستی مقابله نشود، به طور قطع وحشی‌گری‌های آنها در تمام جهان را شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه خطبه های بیان کرد: برخی کالا‌ها از جمله محصولات تولید داخل در بازار گران است لذا مسئولان باید ناظرانی دلسوز برای نظارت بر بازار تعیین کنند تا کمتر به قشر ضعیف جامعه فشار وارد شود.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها از تلاش نیرو‌های نظامی و امنیتی برای حفاظت از مرز‌های کشور و استان کردستان قدردانی کرد و گفت: مرزبانان مراقب جان کولبران باشند، چراکه کولبری، قاچاق سازمان‌یافته نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.