رئیس شورای فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران گفت: امکانات شرکت در سال جاری برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی بکارگیری می‌شود. 

حمید رضا گلپایگانی در هشتمین نشست شورای فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت به روال همه ساله با هماهنگی و همکاری با ستاد اربعین صنعت نفت جنوب و ستاد اربعین استان خوزستان به طور فعال در طرح آماده سازی زیر ساخت‌ها و خدمات رسانی به زائرانی که ازطریق پایانه‌های مرزی شلمچه و جذابه عازم کربلای معلی می‌شوند، مشارکت خواهد داشت. 

وی با تاکید بر برگزاری مستمر جلسات شورای فرهنگی و اجرای مصوبات شورا در زمان مقرر، از اعضای شورا خواست که پی جوی تحقق مصوبات در حوزه تحت مسئولیت خود باشند. 

 اسماعیل جهان بین دبیر شورا با اشاره به مصوبات جلسه هفتم از اعضا خواست درباره اقدامات به عمل آمده در جهت اجرایی شدن یا تسهیل در تحقق مصوبات این نشست توضیحات لازم ارائه دهند. 

در ادامه سروان پاسدارمهدی علیمردانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت اقدامات انجام شده در راستای برپایی مواکب در پایانه‌های مرزی، آماده سازی نماهنگ اربعین و شروع بکار ساخت یادمان شهید گمنام شرکت را تشریح کرد. 

همچنین نقیبی معاون مجتمع آموزشی شهدای حفاری در زمینه آماده سازی گروه سرود دختران برای حضور در مراسمات و مناسبات خبرداد

در ادامه سرکار خانم موسوی عباسی دبیر ستاد صیانت شرکت گزارش از فعالیت‌های انجام شده این ستاد در سال جاری و برگزاری همایش‌های خانواده با موضوع عفاف و حجاب و علی اصغر ممبینی رئیس کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این بخش‌ها را ارائه دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.