دومین دوره مسابقات آمادگی رزمی نداجا در مجتمع آموزشی سرلشکر نامجو پس از ۳ روز با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات آمادگی رزمی نداجا در مجتمع آموزشی سرلشکر نامجو در حسن رود بندرانزلی گفت: ورزش علاوه بر سلامتی و تندرستی جسم، غذای روح انسان است و یک نظامی باید در هر لحظه از لحاظ جسمی و روحی برای رزم و دفاع از مرز‌های کشور آمادگی لازم را داشته باشد.

امیر دریادار دوم نصری حفظ آمادگی جسمانی را مهم‌ترین شاخصه یک نظامی دانست و افزود: ارزشِ ورزش به رعایت اخلاق است و ورزشکاران باید موازین اخلاقی و پهلوانی را در اولویت خود قرار دهند.

دومین دوره مسابقات رزمی نداجا با حضور ۲۴ تیم از مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی ارتش در ۲ رده سنی زیر و بالای ۳۵ سال، به مدت ۳ روز به میزبانی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت در سواحل مجتمع آموزشی شهید نامجوی منطقه حسن رود انزلی برگزار شد.

 در پایان این رقابت‌ها ، تیم‌های مرکز آموزش تفنگداران منجیل، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر و منطقه چهارم دریایی انزلی، به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تیمی را کسب کردند.

برچسب ها: نداجا ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.