فرمانده انتظامی رشت ازکشف بیش از ۱۷۰۰ عدد قرص غیر مجاز و پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت یک واحد صنفی که اقدام به فروش قرص و داروی غیر مجاز در شهرستان رشت می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ " عیسی روشن قلب  " به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم و استمرار و ادامه فعالیت‌های پلیس در راستای حفظ امنیت و سلامتی مردم تاکید کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی بخش کوچصفهان در بازدید از واحد‌های صنفی سطح حوزه از توزیع و فروش قرص و دارو‌های غیر مجاز توسط یک واحد صنفی  مطلع شدند، افزود: پس از هماهنگی قضائی و بررسی تکمیلی از این مغازه بیش از هزار و ۷۴۲ عدد قرص غیرمجاز،  کشف شد.
این مقام انتظامی از معرفی متصدی ۳۷ ساله این واحد صنفی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: مغازه این فرد پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.
فرمانده انتظامی رشت در پایان با اشاره به اینکه پلیس با افراد سودجو که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌کند از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه تخلف در اصناف، مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع رسانی کنند.
 

برچسب ها: قرص ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.