سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان تایلند گفت: می‌خواستیم در مسابقه با ایران ترکیبی و متنوع بازی کنیم تا همه بازیکنان آماده حمله باشند.

مونجای سوپاجیراکول پس از شکست شاگردانش مقابل ایران در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۸ سال پسر آسیا در بحرین، اظهار داشت: امروز با تیم ایران بازی کردیم. از دیروز آماده بازی شده بودیم و ویدئو‌های بازی‌های ایران را دیده بودیم. می‌دانستیم تیم قدرتمندی است و بازیکنانش قد بلندی دارند. پس سعی کردیم سرویس‌های خوبی بزنیم و برای دفاع و توپ گیری آماده شویم.

وی با بیان این‌که در دیدار با ایران تمرکز بیشتری بر روی دریافت اول داشتیم، تصریح کرد: می‌خواستیم در این مسابقه ترکیبی و متنوع بازی کنیم تا همه بازیکنان آماده حمله باشند، اما در دریافت سرویس‌ها موفق عمل نکردیم و تنها سرویس‌ها را در زمین نگه داشتیم. تمرکزمان بر روی عملکرد تک به تک بازیکنان ایران بود که بتوانیم مدافعان میانی آن‌ها که قامت بلندی داشتند، از بازی خارج کنیم.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران امروز (پنج‌شنبه ۱۱ مرداد) در نخستین دیدار مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا موفق به شکست تایلند شد تا فردا در دومین دیدار این مرحله به مصاف بحرین میزبان رقابت‌ها برود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار