فرمانده قرارگاه نجف سپاه پاسداران با اشاره به ایجاد پارکینگ در حاشیه جاده ترانزیتی برکت از دو برابر شدن ظرفیت پارک خودروهای سواری زائران تا ۴۰ هزار دستگاه در این توقفگاه در مرز خسروی خبر داد.

 

 سرتیپ پاسدار محمدنظر عظیمی در جلسه ستاد اربعین که در مرز خسروی برگزار شد اظهار داشت: هرچند برای پارکینگ‌های جاده ترانزیتی برکت در سال گذشته اقداماتی انجام شده بود اما امسال ظرفیت این پارکینگ‌ها به دو برابر و به تعداد ۴۰ تا ۴۵ هزار خودرو افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: خدمات اساسی در پارکینگ‌های برکت انجام شده و زیرساخت‌های مناسب از جمله آب، برق و فاضلاب فراهم شده است.

فرمانده قرارگاه نجف سپاه پاسداران گفت: آغاز پارک خودروها از قصرشیرین به سمت مرز و بالعکس امکان‌پذیر است اما پیشنهاد داده می‌شود از مرز خسروی به سمت قصرشیرین آغاز شود که مشکلات ترابری زائران کاهش یابد.

عظیمی افزود: در پارکینگ‌های اطراف خسروی حتی اگر اتوبوس برای جابه‌جایی مردم وجود نداشته باشد مردم می‌توانند فاصله ۵۰۰ تا دو کیلومتری را پیاده طی کنند که به پایانه برسند.

وی بیان کرد: در صورتی که پارک خودرو از قصرشیرین آغاز شود باید این ۲۰ کیلومتر فاصله از طریق اتوبوس طی شود و به همین دلیل پیشنهاد می‌شود پارک خودروها از مرز خسروی آغاز و سرریز جمعیت به سمت قصرشیرین هدایت شود.

برچسب ها: مرز خسروی ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.