استاندار بوشهر گفت: ۱۰ هکتار زمین در راستای اجرای طرح جامع دانشگاه جامع فرهنگی این استان واگذار شد.

احمد محمدی‌زاده روز پنجشنبه در نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اظهار کرد: معلمی یکی از کارهای مهم و اساسی در جامعه اسلامی ایران است که نقش قابل توجهی در تحول و پیشرفت در عرصه‌های مختلف دارد.

وی افزود: در طول سه سال گذشته پنج جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تشکیل شد تا مسائل این مرکز آموزش عالی مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و راهکارهای لازم برای حل آنها اتخاذ شود.

استاندار بوشهر با اشاره به تصویب طرح‌های مهم در ارائه ۲ دستورالعمل در جلسه امروز هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر افزود: این دانشگاه یکی از مهمترین دانشگاه‌های استان بوشهر و تامین کننده نیروی انسانی و معلم برای آموزش و پرورش استان است.

محمدی زاده تصریح کرد: در این سه سال شاهد تحول مختلفی در حوزه‌های منابع انسانی، عضو هیات علمی، پذیرش دانشجو، اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور و زیارت اربعین حسینی بودیم .

استاندار بوشهر تعیین محل برای اجرایی شدن اردوگاه دانشگاه فرهنگیان استان را یکی دیگر از برنامه‌ها دانست و افزود: دانشگاه فرهنگیان نقش مهمی در تامین معلم آموزش و پرورش استان بوشهر داشته و در این راستا کمبود معلم این مجموعه را برطرف کرده است.

محمدی‌زاده اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با مدیریت قابل توجه و مطلوب، نگذاشت آموزش و پرورش استان بوشهر در حوزه کمبود معلم دچار بحران شود که جای قدردانی و سپاس دارد.

وی تجهیز دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر به امکانات مورد نیاز را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها در تحقق مطالبات و کمک به دانشگاه فرهنگیان استان و حل مشکلات آنان استفاده شود.

محمدی زاده با اشاره به ترور اسماعیل هنیه از سوی رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: بدون شک ما انتقام خون این شهید را از دشمن صهیونیستی خواهیم گرفت با ضربه‌ای قاطع به دشمن نشان خواهیم داد که این اقدامات بزدلانه راه به جایی نمی‌برنده با این کارهایی که انجام می‌دهد سرعت سرنگونی خودش را بیشتر می‌کند.

استاندار بوشهر ادامه داد: جبهه حق راه نظام و انقلابی اسلامی و ماندنی است و جبهه دشمن، اسرائیل، آمریکا و انگلیس به‌عنوان جبهه ظلم و باطل از بین رفتنی و نابود شدنی است.

محمدی‌زاده با گرامیداشت یاد شهید اسماعیل هنیه گفت: این شهید ۴۵ سال برای دفاع از فلسطین و غزه تلاش کرد و فرزندان، خواهران، نوه‌ها و دیگر اعضای خانواده‌اش و در نهایت جان خودش را تقدیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.