مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در سیزدهمین و چهاردهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکلات ۶ واحد تولیدی بررسی شد.

درویش علی حسن زاده، گفت: با هدف تحقق شعار رونق تولید با مشارکت مردم، سیزدهمین و چهاردهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان با هدف رفع مشکلات و موانع تولید ۶ واحد تولیدی استان گلستان با حضور مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گلستان در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گلستان برگزار شد.

 وی افزود: در این جلسه مشکلات و موانع تولید ۶ واحد تولیدی بررسی و تصمیمات لازم برای رفع موانع آنها اخذ شد.

 به گفته وی، مشکلات این واحد‌ها در حوزه اداره کل امور مالیاتی، شرکت گاز و تامین اجتماعی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و بانک‌های کشاورزی و ملی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط، موانع تولید آنها بررسی و تصمیمات لازم برای رفع موانع تولید این واحد‌ها گرفته شد.

حسن زاده اضافه کرد: با توجه به برگزاری منظم جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به همین منظور، واحد‌های تولیدی‌ای که مشکلات و موانعی برای تولید دارند می‌توانند با مراجعه به دستگاه اجرایی‌ای که از آن مجوز دریافت کرده اند، درخواست خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم به مشکلات آنها توسط دستگاه‌های ذیربط انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.