شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مشکل قطعی برق و کمبود نیروی کار در اداره برق شهرستان زابل سخن گفت و درخواست رسیدگی کرد.

این روز‌ها به دلیل گرمای شدید مصرف برق افزایش پیدا کرده و در برخی از مناطق شاهد قطعی برق هستیم. استان سیستان و بلوچستان نیز به دلیل شرایط جغرافیایی در فصل تابستان شدت گرمای بالایی دارد.

در همین روز‌ها روستای دهکول از توابع شهرستان زابل نیز دچار قطعی برق شد و برای رفع قطعی برق زمان زیادی صرف شد به دلیل غیرقابل تحمل بودن هوای گرم اهالی روستا از اداره برق دلیل تاخیر در رفع مشکل قطعی برق را جویا شدند و در پاسخ دلیل این تاخیر کمبود نیروی کار در اداره برق به آنها اعلام شد. به همین دلیل با ارسال پیام از مسئولان درخواست کرد تا کمبود نیروی کار در اداره برق رفع شود تا با مشکل کمتری مواجه شوند.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام وقت بخیر؛ بنده ساکن روستای دهکول جنب فرودگاه شهرستان زابل هستم. یک شب برق منزل ما ساعت ۱۲ قطع شد تا ساعت ۳ صبح انقدر با اداره برق زابل تماس گرفتم بالاخره پاسخ ما را دادند و مشکل قطعی برق را حل کردند. موضوع اصلی و مشکل اصلی ما این هست که وقتی سوال کردیم چرا انقدر دیر برق‌ها را وصل کردید و دیر اقدام کردید در جواب گفتند نیرو کم دارن و هر کدام از نیرو‌ها در جای دیگر در حال رفع قطعی برق مناطق بودند. 
حال هدف من از دادن این پیام این هست که از مسئولان خواهش میکنم به تعداد نیرو‌های اداره برق توجه ویژه داشته باشد و از جوانان توانمند همین شهرستان نیرو جذب کنند تا در چنین مواقعی شهروندان زابل با مشکلات کمتری مواجه شوند. زابل هوا بسیار گرم است و در صورت قطعی برق واقعا آزاردهنده می‌شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار