رییس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین گفت: یادمان‌های دوران دفاع مقدس در ایلام برای بازدید زائران اربعین حسینی مهیا می‌شود.

سردار مجید سوری در جلسه قرارگاه راهیان نور سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: یادمان‌های دوران دفاع مقدس در ایلام که در مسیر زائرین اربعین حسینی قرار گرفته‌اند، برای بازدید زائرین مهیا خواهند شد.

وی افزود: استان ایلام از لحاظ اعزام کاروان‌های راهیان نور از استان‌های پیشرو کشور است که با توجه به قرار گرفتن مناطق عملیاتی در این استان، بایستی زمینه بازدید هرچه بیشتر کاروان‌های راهیان نور استان‌های دیگر را از یادمان‌های ایلام فراهم کنیم.

وی بیان داشت: اردو‌های رویداد محور از جمله عملیات کربلای یک و آزادسازی مهران، حادثه بمباران زمین فوتبال چوار و عملیات محرم بایستی به صورت ویژه دنبال شود و ما در صدد هستیم که بخشی از کاروان‌های راهیان نور را برای بازدید از این مناطق سوق دهیم.

وی در ادامه بر تقویت زیرساخت و توسعه شبکه خادمین یادمان‌ها تأکید کرد و افزود: در کنار بازدید کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی می‌توان زمینه بازدید اقشار مختلف بسیج از مظاهر پیشرفت و آبادانی در استان را نیز فراهم کرد.

برچسب ها: دفاع مقدس ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.