فینالیست‌های مسابقات قهرمانی اسکواش دختران کشور مشخص شدند.

رییس هیات اسکواش آذربایجان‌غربی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات اسکواش قهرمانی رده‌های سنی کشور در بخش دختران به میزبانی ارومیه با شناخت نفرات راه یافته به فینال پیگیری شد و دختران اسکواش‌باز آذربایجان‌غربی، تهران، یزد و اصفهان به فینال مسابقات اسکواش قهرمانی رده‌های سنی کشور رسیدند.

امیر حاتم زاده ادامه داد: سالن خانه اسکواش آذربایجان‌غربی امروز شاهد مسابقات نیمه نهایی سه رده زیر ۱۵، زیر ۱۷ و زیر ۱۹ سال بود و در رده سنی زیر ۱۵ سال «باران روحانی» دختر اسکواش باز استان آذربایجان‌غربی موفق شد به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند و فردا به مصاف «شاینا امیری» از استان تهران خواهدرفت.

وی ادامه داد: در رده سنی زیر ۱۷ سال نیز «باران محمد پور» از تهران و «پرنیان نجفی» از اصفهان و در رده سنی زیر ۱۹ سال «نازنین تقی نژاد» از استان یزد و «نارگل رمضان زاده» از استان تهران موفق با صعود به فینال شدند.

رییس هیات اسکواش آذربایجان‌غربی می گوید: با برگزاری رقابت‌های امروز «آمنا اسفندیاری» از استان گیلان و «سانای اسدی» از آذربایجان‌شرقی در رده سنی زیر ۱۵، «عسل محمدی» از استان مرکزی و «آیلین بابایی» از استان یزد در رده سنی زیر ۱۷ و «پارمین نکوپایان» از استان تهران و «شکیبا قلی پور» از استان مازندران در رده سنی زیر ۱۹ عنوان‌های مشترک سوم را از آن خود کردند.

حاتم زاده ادامه داد: سه مسابقه فینال فردا، پنج شنبه ۱۱ مرداد، در ساعت‌های ۱۰، ۱۰:۴۵ و ۱۱:۳۰ برگزار خواهد شد که مسابقه سوم بین اسکواش باز آذربایجان‌غربی و تهران در رده سنی زیر ۱۵ سال خواهد بود و بعد از پایان مسابقات با برگزاری مراسم اختتامیه، این دوره از رقابت‌ها پایان خواهد یافت.

مسابقات اسکواش قهرمانی دختران کشور در سه رده زیر ۱۵، زیر ۱۷ و زیر ۱۹ سال با حضور ۹۸ بازیکن از بیست استان کشور از هشتم مرداد در ارومیه در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.