نفرات برتر مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی اسکواش‌ دختران کشور مشخص شدند.

رییس هیات اسکواش آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران گفت: چهار نفر برتر مسابقات قهرمانی اسکواش‌ دختران کشور رده‌های سنی کشور در رده های سنی کمتر از ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال مشخص شدند.

امیر حاتم زاده افزود: در مسابقات قهرمانی اسکواش دختران که از هشتم مرداد ماه در سالن خانه اسکواش آذربایجان‌غربی در ارومیه آغاز شده، ۹۸ اسکواش‌باز طی ۲ روز در سه رده سنی به رقابت پرداختند و در رده سنی کمتر از ۱۵ سال، «باران روحانی» از آذربایجان‌غربی، «سانا اسدی» از آذربایجان‌شرقی، «شاینا امیری» از تهران و «آمنا اسفندیاری» از گیلان با شکست حریفان خود راهی نیمه نهایی شدند.

وی ادامه داد: در رده سنی کمتر از ۱۷ سال نیز «پرنیان نجفی» از اصفهان، «عسل محمدی» از مرکزی، «باران محمدپور» از تهران، «آیلین بابایی» از یزد به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

رییس هیات اسکواش آذربایجان‌غربی ادامه داد: در رده سنی کمتر از ۱۹ نیز «پارمین نکوپاییان» و «نارگل رمضان زاده» از تهران، «نازنین تقی نژاد» از یزد و «شکیبا قلی پور» از مازندران جزو چهار نفر برتر شدند که برای رسیدن به فینال با هم رقابت خواهند کرد.

وی گفت: در بین ۱۲ اسکواش باز برتر این سه رده سنی، چهار نفر از تهران، ۲ نفر از یزد و یک نفر از هرکدام از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، اصفهان، مرکزی و مازندران حضور دارند.

مرحله نیمه نهایی این مسابقات امروز، چهارشنبه در ارومیه برگزار می‌شود و دیدار‌های نهایی هم فردا، پنجشنبه به انجام خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.