کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایشی دما استان از امروز، چهارشنبه آغاز می شود و دمای هوا در خراسان رضوی نسبت به ۲ روز گذشته ۶ درجه گرم تر خواهد شد.

سارا حکمی گفت: دمای هوا به طور موقت در روز‌های میانی هفته جاری کاهش نسبی یافته بود که دوباره روند افزایشی دما در این استان آغاز می‌شود و خراسان رضوی در روز‌های پایانی هفته جاری، گرم تابستانی خواهد شد.

وی ادامه داد: به طور میانگین دمای هوا در روز‌های پنج شنبه و جمعه پیش رو حدود ۶ درجه نسبت به روز‌های دوشنبه و سه شنبه گذشته افزایش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: هم اکنون وضعیت جوی در نقاط مختلف استان پایدار و آسمان در بیشتر مناطق صاف و آفتابی است.

حکمی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته فریمان با ۱۶ و بردسکن با ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۲ تا ۳۳ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۳۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، دمای این کلانشهر امروز بین ۲۴ تا ۳۷ درجه در نوسان خواهد بود.

برچسب ها: آب و هوا ، هوای گرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.