دبیر ستاد اربعین استان زنجان از زائران اربعین خواست، امسال قبل از اعزام به پیاده‌روی در سامانه سماح ثبت‌نام کنند چون بر پایه اطلاعات ثبت شده در این سامانه، امکان مدیریت بهتر و ارتقای سطح خدمات رسانی به زائران فراهم می‌شود.

باقر سپهری امروز (سه‌شنبه ۹ مرداد ماه) در جلسه ستاد اربعین استان زنجان، اظهار کرد: دغدغه اصلی ما راحتی زائران و سهولت خدمات‌رسانی به آنان است، از این‌رو از شهروندان و زائران موکدا می‌خواهیم که امسال ثبت‌نام در سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir را جدی بگیرند.

وی تصریح کرد: این سامانه هم اکنون با کمک کمیته‌های تخصصی ستاد مرکزی اربعین در حال تقویت و ارتقا است و قابلیت‌های دیگری به آن نسبت به سال گذشته افزوده می‌شود.

سپهری افزود: عملکرد ستاد اربعین استان در اعزام زائران اربعین و خدمات‌رسانی به آنان طی سال گذشته در سطح عالی ارزیابی شد.

او ادامه داد: بعد از رکوردشکنی ثبت و اعزام زائران اربعین در سال گذشته، آسیب‌شناسی‌ها و تجربه‌نگاری‌های متعددی انجام دادیم و پیرو این موضوع امسال برخی کمیته‌ها را زودتر فعال کردیم.

دبیر ستاد اربعین استان زنجان عنوان کرد: رتبه استان در برگزاری مراسم اربعین طی چند سال گذشته نیز در سطح عالی ارزیابی شده است. مسئولان دبیرخانه ستاد اربعین استان تلاش می‌کنند با توجه به تجربه‌هایی که از سال‌های گذشته به دست آمده است، خدمات‌رسانی به زائران را به مطلوب‌ترین شکل ارائه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.